Etapy wdrożenia oprogramowania
ETAP I - Analiza przedwdrożeniowa
Poznajemy Państwa firmę, jej strukturę organizacyjną, staramy się określić ilość użytkowników i ich uprawnienia. Poznajemy również obieg dokumentów i miejsca ich powstawania, infrastrukturę sprzętową, by w efekcie stworzyć harmonogram prac wdrożeniowych przy uwzględnieniu dostępnych zasobów firmy, oraz określamy koszt całego przedsięwzięcia.
ETAP II - Dobór sprzętu i oprogramowania
Na tym etapie działań konfigurujemy sprzęt, serwery oraz instalujemy oprogramowanie na wszystkich stanowiskach komputerowych, na których będzie użytkowany program. W zależności od potrzeb osób, które będą pracować na danym stanowisku, dokonujemy indywidualnej konfiguracji systemu.
ETAP III - Wdrożenie
Zgodnie z analizą przedwdrożeniową i ustalonym harmonogramem prac dokonujemy wdrożenia wybranego przez Państwa systemu na wszystkich stanowiskach komputerowych. Rozpoczynamy szkolenie pracowników.
ETAP V - Asysta i nadzór
Na tym etapie wdrożenia wspieramy Państwa w początkowym okresie korzystania z systemu. Osobiście, telefonicznie lub przy wykorzystaniu zdalnych połączeń, odpowiadamy na pytania, wyjaśniamy wątpliwości, wprowadzamy konieczne zmiany w systemie, usuwamy ewentualne usterki.