Serwis informatyczny i obsługa informatyczna
GLOBO IT oferuje Państwu usługi serwisowe w skład których wchodzi usuwanie nagłych awarii oraz zapewnienie optymalnego działania sprzętu.
Zakres czynności serwisowych obejmuje m.in.:
-
doradztwo w zakresie sprzętu i oprogramowania
-
instalacja i konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych i peryferyjnych oraz innego sprzętu komputerowego
-
instalacja i konfiguracja oprogramowania
-
nadzór nad poprawnością działania sieci, sprzętu i oprogramowania
-
optymalizacja oraz modernizacja systemów i sprzętu
-
analiza bezpieczeństwa i doradztwo w zakresie bezpieczeństwa sprzętu i danych
-
konfiguracja połączenia z Internetem, skrzynek pocztowych
-
diagnostyka i naprawa problemów sprzętu komputerowego i oprogramowania
-
odzyskiwanie danych
-
konsultacje w zakresie zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego
-
sprawowanie opieki administracyjnej nad siecią komputerową
-
szkolenie pracowników
Podstawową jednostką rozliczeń jest godzina serwisowa, czyli czas wykonywania usług na Państwa rzecz.
GLOBO IT świadczy usługi:
1. w oparciu o system godzinowy
-Podstawowymi cechami tego sposobu współpracy jest brak czasu reakcji. W praktyce wygląda to w taki sposób, że nasi serwisanci proponują pierwszy wolny termin. Opłaty za wykonywane usługi są ustalane indywidualnie w zależności od rodzaju wykonywanych prac oraz odległości Państwa siedziby od naszego biura.
2. w ramach outsourcingu (stały abonament)
- Forma współpracy w ramach stałego abonamentu charakteryzuje się stałą miesięczną opłatą ustalaną w zależności od:
-
ilości posiadanego przez Państwa sprzętu komputerowego,
-
wymaganego przez Państwa gwarantowanego czasu reakcji,
-
odległości Państwa siedziby od naszego biura,
-
określonej ilości zakontraktowanych godzin serwisowych w miesiącu, które przeznaczone są na wykonywanie stałych czynności tj: kopie bezpieczeństwa danych, czy stała konserwacja sprzętu.
- W ramach tej formy współpracy gwarantujemy:
-
reakcję na zgłoszenie w określonym czasie
-
stałą cenę za każdą godzinę pracy wliczoną w abonament oraz stałe ceny za usługi pozaabonamentowe
-
pomoc telefoniczną
-
reprezentację Państwa firmy w kontakcie z dostawcami oprogramowania.
Korzystanie z naszych usług informatycznych oznacza przekazanie zarządzania systemem komputerowym w ręce fachowców, przeniesienie odpowiedzialności i ciężaru zarządzania systemem komputerowym oraz odciążenie pracowników merytorycznych i kadry zarządzającej.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. Przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do Państwa potrzeb.